Monday, December 19, 2011

Jennifer Aniston: "Έχω κάνει botox, αλλά λίγο"


Μπορεί στα 42 της η Jennifer Aniston να ανακηρύχθηκε ως η πιο σέξι γυναίκα όλων των εποχών, αλλά βοήθησαν σ΄αυτό και οι ενεσούλες botox και κολαγόνου που έχει εφαρμόσει στο παρελθόν στο πρόσωπο της.

Η 42χρονη σταρ, παρόλο που δεν δηλώνει φαν της όλης διαδικασίας, δεν αρνείται πως την έχει κάνει:

«Ο κόσμος νομίζει πως έχω κάνει πολλές ενέσεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν λέω πως δεν το έχω δοκιμάσει. Αλλά ξέρω καλά πόσο εύκολα μπορείς να παρασυρθείς σε κάτι τέτοιο. Όλα αυτά τα πράγματα δείχνουν γελοία πάνω μου», δήλωσε σε συνέντευξη της στο περιοδικό «In Style».

Παραδέχτηκε ωστόσο, πως τώρα λέει να το «ρίξει» λιγάκι στο ψεύτικο μαύρισμα, καθώς όπως λέει το δέρμα της έχει ταλαιπωρηθεί τόσα χρόνια από τον ήλιο, με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί κηλίδες, τις οποίες θέλει να κρύψει.

«Το δέρμα μου έχει αρχίσει ν΄αλλάζει. Γι΄αυτό και αποφάσισα ν΄αρχίσω να φοράω αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας όταν είμαι στην παραλία».


Τέλος, αποκάλυψε και ένα ακόμα μυστικό ομορφιά της. 

Επειδή όπως λέει βαριέται να φοράει μάσκαρα, κάθε τρεις εβδομάδες, χρωματίζει τις βλεφαρίδες της!

Και επειδή η Jennifer Aniston είναι ακομπλεξάριστη, δεν δίστασε να παραδεχτεί πως έχει πάρει μερικά κιλάκια τελευταία, γιατί μόλις πριν ένα μήνα, αποφάσισε να κόψει το κάπνισμα!

"Έβαλα μερικά κιλά. Μικρότερη θα σκεφτόμουν πως οι άλλοι θα νομίζουν ότι είμαι έγκυος. Τώρα απλά δεν με νοιάζει"

πηγή: madata.gr

0 comments:

 
Υαλουρονικο © 2007 Template feito por Áurea R.C.